Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

UAP | august 21, 2017

Scroll to top

Top

ANUNŢ LANSARE CONCURS PROIECTE CULTURALE – 09 IANUARIE 2013

admin
  • On aprilie 4, 2013

ANUNŢ LANSARE CONCURS

PROIECTE CULTURALE – 09 IANUARIE 2013

Administraţia Fondului Cultural Naţional anunţă lansarea sesiunii de finanţare I/2013

AFCN acordă finanţări nerambursabile pentru proiecte culturale, cu derulare în perioada cuprinsă între data semnării contractului de finanţare şi data de 15 noiembrie 2013.

Suma disponibilă pentru finanţarea nerambursabilă este de 9.000.000 lei, repartizată astfel:

  • Arte vizuale și Noile media (pictura/sculptura/grafica/arte decorative/foto-video/noi media/cercetare în istoria artei) – 1.080.000 lei;
  • Arhitectură şi Design – 360.000 lei;
  • Activităţi muzeale – 450.000 lei;
  • Artele spectacolului – 2.070.000 lei;
  • Intervenţie culturală – 450.000 lei;
  • Patrimoniu cultural naţional – 810.000 lei;
  • Patrimoniu imaterial – 810.000 lei;
  • Formare profesională în domeniul culturii (inclusiv management cultural) – 540.000 lei;
  • Educaţie culturală (inclusiv promovarea lecturilor publice) – 2.160.000 lei;
  • Contestaţii – 270.000 lei.

Suma maximă care poate fi solicitată pentru un proiect este de 70.000 lei. Perioada de înscriere a proiectelor culturale este cuprinsă în intervalul 09 ianuarie – 08 februarie 2013.

Termenul limită de înscriere a proiectelor: 08 februarie 2013, ora 16:00.

Înscrierile se fac online accesând adresa: http://www.afcn.ro, butonul Logare/Înregistrare, respectând Ghidul solicitantului. Pentru aceasta, solicitanţii care sunt la prima aplicare pentru finanţare nerambursabilă în anul 2013, vor crea un cont de utilizator.

La concurs pot participa: persoane fizice autorizate, asociaţii, fundaţii, instituţii publice de cultură, societăţi comerciale care derulează activităţi culturale. AFCN va acorda o atenţie deosebită proiectelor culturale de anvergură, transversale şi integratoare şi va urmări:

  • Sprijinirea proiectelor în care se relevă diversitatea culturală și dialogul intercultural;
  • Promovarea debutului artistic;
  • Încurajarea industriilor creative;
  • Întărirea capacității organizaționale.

Mai multe detalii despre sesiunea de finanţare puteţi obţine accesând http://www.afcn.ro/finantari/proiecte-culturale.html

Calendar Sesiunea de finanțare I/2013, Proiecte Culturale

Termen -Perioada – Activitate

  • 30 de zile calendaristice – 09 ianuarie 2013 – 08 februarie 2013
    Termenul de depunere a cererilor de finanţare online
  • 6 zile lucratoare – 08 februarie 2013 – 15 februarie 2013
    Verificarea conformităţii administrative, respectiv eligibilităţii cererilor de finanţare
  • 30 zile calendaristice – 18 februarie 2013 – 19 martie 2013
    Evaluarea programelor / proiectelor / acţiunilor culturale
  • 6 zile lucratoare – 20 martie – 27 martie 2013
    Stabilirea ierarhiei ofertelor culturale şi postarea listei cuprinzând organizaţiile culturale ale căror programe / proiecte / acţiuni culturale au fost selectate spre finanțare, respectiv lista cu proiectele neselectate
  • 1 zi – 28 martie 2013
    Publicarea listelor finale
  • 15 zile calendaristice – 29 martie – 12 aprilie 2013
    Desfăşurarea etapei a II-a a selecţiei
  • 3 zile lucrătoare – 15 aprilie – 17 aprilie 2013
    Verificarea conformităţii administrative etapa a II-a
  • 1 zi – 18 aprilie 2013
    Publicarea listelor finale
  • 3 zile lucrătoare – 19 aprilie – 23 aprilie 2013
    Termenul pentru depunerea contestaţiilor
  • 5 zile lucrătoare – 24 aprilie – 30 aprilie 2013
    Termenul pentru soluţionarea contestaţiilor
  • 10 zile lucrătoare – 19 aprilie – 02 mai 2013
    Planificarea şi semnarea contractelor de finanţare

Anunț important

privind transmiterea datelor pentru legitimații,

Pentru preschimbarea/tiparirea legitimațiilor noi de tip CARD, va rugăm să trimite-ți fotografia portret ăn format 3/4 cm cât și copia actului de identitate doar la adresa de e-mail: legitimatii@uap.ro Datele trimise către oricare alta adresă de email din domeniul @uap.ro, nu garantează că acestea ajunge la HR pentru prelucrare și tipărire, pentru ridicarea ei este necesară plata cotizației la zi.


Vă reamintim că puteți să vă creați propria pagină de autor pe WWW.UAP.RO, astfel trimite-ți pe adresa de e-mail webmaster@uap.ro următoarele documente:

  • fotografie autor 1 buc.
  • fotografie lucrare reprezentativă 1 buc.
  • CV în română și CV în engleză
  • date de contact, adresă, telefoane (fix, mobil), adresă de e-mail, adresă site
  • scurt text critic sau de autor în română și engleză