Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

UAP | 19/07/2025

Scroll to top

Top

BIENALA DE GRAFICĂ MICĂ DE LA IAȘI

BIENALA DE GRAFICĂ MICĂ DE LA IAȘI
Nistor Laurențiu

IMPORTANTE NOUTĂȚI despre BIENALA DE GRAFICĂ MICĂ DE LA IAȘI:

Filiala Iași a UAPR vă invită să participați la BIENALA DE GRAFICĂ MICĂ DE LA IAȘI care se va desfășura între 10-20 august 2025.

Inscrierea se face la adresa de email

bienalagraficamicaiasi@yahoo.com

se va trimite câte o fotografie cu rezoluție BUNĂ a unei lucrări de la fiecare artist care dorește să participe la acest eveniment (și de la cei care și-au trimis imaginile pe nr. de WhatsApp dat în Regulamentul inițial), cu datele lucrării necesare pt. realizarea catalogului. ȘI CU NR. DE TF. AL AUTORULUI (trecut în emailul trimis).

Lucrările se vor juriza până la data de 3 august, iar listele participanților se vor afișa până pe 4 aug. ’25 pentru că lucrările participanților să poată fi trimise la timp, NUMAI PRINTR-O FIRMĂ de CURIERAT pe adresa: Ofelia Huţul, telefon: 0747.957.662 str. Dorobanti nr. 11 Iași.

(există și un nr. de tf. de <rezervă>, de utilizat NUMAI pentru COLETE:

0745.983.679)

ARTIȘTII IEȘENI VOR ADUCE LUCRĂRILE la Galeria „Th. Pallady” din str. Lăpușneanu nr 7-9, între 7-9 august, personal.

-LOCUL derulării: CENTRUL INTERNAȚIONAL DE ARTĂ CONTEMPORANĂ IAȘI, Galeriile de Artă <Baia Turcească>

-Tema este liberă.

IMPORTANT:

Fotografia trimisă va fi folosită pentru realizarea materialului grafic al evenimentului iar trimiterea acesteia implică automat acceptul autorului, (fără o declarație scrisă), pt. atestarea faptului că acea imagine poate fi utilizată de către organizatori pentru promovare, fără pretenții de ordin material.

***REGULAMENT:

Artiștii plastici membri titulari și stagiari ai UAP, dar și licențiați/masteranzi/studenți/doctoranzi ai unor facultăți de arte – pot participa cu o singură lucrare aparținând secțiunii GRAFICĂ.

-Dimensiunea maximă acceptată a lucrărilor, cu tot cu ramă și passepartout este de 30/30 cm. Se admit și lucrări neînrămate numai dacă sunt aplicate pe un șasiu de lemn, necesar unei expuneri prezentabile.

-Lucrările vor trebui OBLIGATORIU să aibă SISTEM DE PRINDERE și vor fi etichetate pe spate cu următoarele specificații: NUMELE autorului și datele sale de contact, NR. lui de TELEFON, adresă de email și de domiciliu, filiala de apartenență (dacă este cazul) și DATELE LUCRĂRII: TITLUL, DIMENSIUNILE și TEHNICA acesteia.

-DONAȚIA pentru PARTICIPARE este de 110 lei pentru membrii UAP, inclusiv pentru cei stagiari și de 220 lei – pentru artiștii care nu sunt membri ai UAP), sumă care acoperă o parte din cheltuielile de organizare și în vederea realizării unui material cu valoare de document ce va cuprinde lucrările expuse. ARTIȘTII STRĂINI au calitatea de INVITAȚI și sunt scutiți de plata acestei contribuții.

-Suma va fi virată de către participanți până la data predării lucrării – în contul Filialei Iași a UAPR IBAN:

RO15 RNCB 0175 0336 1906 0001 Banca BCR Iasi cu mențiunea, simplă: DONAȚIE.

Poza chitanței/dovezii plății va fi trimisă pe email de către fiecare participant în parte.

-Lucrările participante vor trebui să ajungă la destinație până în data de 9 august ’25.

-SE OFERĂ: DIPLOME DE PREMII, de EXCELENȚĂ și CERTIFICATE DE PARTICIPARE și catalog/pliant al manifestării artistice.

-După terminarea evenimentului, lucrările vor fi ridicate personal de către artiștii ieșeni, direct din galerie sau, dacă provin din alt oraș/țară – vor fi RESTITUITE în același colet în care au fost trimise, în intervalul ce va fi anunțat ulterior. Cheltuielile aferente transportului lucrărilor vor fi suportate exclusiv de către autorii expeditori.

-Pe colet se va specifica: fără valoare comercială.

-MENȚIUNE SPECIALĂ: organizatorii nu își asumă nici o responsabilitate privind eventuala deteriorare a coletului.

Vă așteptăm!

Succes!