Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

UAP | 19/04/2024

Scroll to top

Top

[:ro]Radu Adrian[:en]Radu Adrian[:]

Nistor Laurențiu

[:ro]

RADU ADRIAN
Radu Adrian
Adresa: Câmpulung Muscel – România
Tel: +40740.312.758
e-mail:
web:

Încatușare - marmură-marble  - 80x290x45 cm

Încatușare-marmură-80x290x45-cm.

Prezentare Demers Artistic

În creaţia lui Radu Adrian întâlnim frecvent forma abstractă axată puternic pe sugerarea unei idei. Dar nu renunţă cu totul la imaginea figurativă. Din imensa galerie a naturii alege şi selectează doar ceea ce crede că-i poate inspira o idee sau îi sprijină vreo opinie în contextul marilor adevăruri care ne dirijează inerţia esteticului. Este atent la orice aspect din mediu care poartă în sine un simbol ori sugerează un grăunte viu, palpabil, din miracolul frumos al vieţii. Şi plecând de aici, apelează la ficţiune pentru modelarea formei tridimensionale sau a celei plane, până când ideea pe care o sugerează devine evidentă. În majoritatea situaţiilor, dacă nu foloseşte forma abstractă, atinge prin epurarea tuturor elementelor nesemnificative, graniţa care separă figurativul de nonfigurativ. Lucrează în marmură, în piatră, lemn sau bronz, sculptură de interior sau, cel mai des, monumentală, de exterior. S.H.

website link

[:en]

RADU ADRIAN
Radu Adrian
Adresa: Câmpulung Muscel – România
Tel: +40740.312.758
e-mail:
web:

Încatușare - marmură-marble  - 80x290x45 cm

Handcuffing-marble-80x290x45-cm.

Prezentare Demers Artistic

In the Radu Adrian creation we frequently fiind aut the abstract shape centered on suggesting an idea, not giving up totally the figurative image.From the large nature gallery he selects only what he thinks can inspire an idea or support an opinion in the context of the great thruths leading our aesthetic inertia.He pays attention to any aspect of the environment carring in itself a symbol or suggesting a living, touchable grain of the life beautiful miracle.In this way he appeals to fiction for modeling the threedimensional shape or the flat one until the suggested idea becomes obvious.In most cases, if he does not use the abstract shape, he arrives by giving up all nonsignificant elements to the limit distinguishing the figurative and nonfigurative.He works aut the marble, stone, wood and bronze, interior sculpture or, more often monumental, exterior sculpture. S.H.

website link

[:]