ACEST CONCURS ESTE REGLEMENTAT DE DIRECTIVA 2004/18/CE |
|
|
Tip legislatie: Legea nr. 98/23.05.2016 |
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA/ENTITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT: |
|
Orasul Cisnadie |
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1 , Localitatea: Cisnadie , Cod postal: 555300 , Romania , Punct(e) de contact: Johann Krech , Tel. +40 269561147 , Email: primarie@cisnadie.ro , Fax: +40 269561012 |
|
|
|
I.2) |
TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATE (ACTIVITATI) PRINCIPALA (PRINCIPALE) |
|
Autoritate regionala sau locala |
Activitate (activitati) |
– Servicii generale ale administratiilor publice
|
|
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONCURSULUI/DESCRIEREA PROIECTULUI |
II.1) |
DESCRIERE |
II.1.1) |
Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta |
|
Achiztionare solutie artistica si realizare monument de for public: statuie bronz ecvestra Mihai Viteazul |
II.1.2) |
Descriere succinta |
|
Concursul are drept obiectiv principal selectarea celei mai bune solutii pentru realizarea monumentului de for public: statuie bronz ecvestra Mihai Viteazul ce va fi amplasat în zona centrala a Orasului Cisnadie. Incheierea contractului de lucrari pentru realizarea monumantului de for public se va face din fonduri bugetare, cu câstigatorul concursului, prin procedura de achizitie publica” Negocierea fara publicare prealabila” in baza 104 alin. (7) din Legea nr. 98/2016 . In cazul in care autoritatea contractanta nu incheie contractul cu castigatorul, din motive care nu îi sunt imputabile, are dreptul sa invite la procedura de negociere fara publicare prealabila castigatorii clasati pe locurile II si III. Numarul minim al participantilor la concurs trebuie sa fie 3(trei), in conformitate cu prevederile art. 97 alin. (2) din HG nr. 395/2016. Solicitarile de clarificari referitorare la prezenta documentatie de atribuire vor fi adresate in termen de maxim 15 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea ”Documentatie, clarificari si decizii” din cadrul anuntului de concurs,în a 10 a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor , conform ar. 161 din Legea nr. 98 / 2016. |
II.1.3) |
Vocabularul comun privind achizitiile (CPV) |
|
92311000-4 – Opere de arta (Rev.2) |
|
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
III.1) |
CRITERII DE SELECTIE A PARTICIPANTILOR |
|
Informatii privind asocierea( daca este cazul):- in cazul asocierii, liderul acesteia va inscrie solutia/ proiectul in concurs. Modalitatea de indeplinire Se va completa Duae de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. |
III.2) |
PARTICIPAREA ESTE REZERVATA PENTRU O ANUMITA PROFESIE |
|
Nu |
|
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TIP DE CONCURS |
|
Licitatie deschisa |
IV.2) |
NUMELE PARTICIPANTILOR DEJA SELECTATI |
IV.3) |
FACTORI DE EVALUARE A PROIECTELOR |
|
Calitatea artistica a solu?iei- 70 puncte 70.00 Costul de realizare a monumentului- 30 puncte 30.00 |
IV.4) |
INFORMATII ADMINISTRATIVE |
IV.4.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta |
IV.4.2) |
Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare |
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente |
|
Data: 24.04.2018 Ora: 16:00 |
|
Documente de plata |
|
Nu |
|
Conditii si modalitate de plata |
|
|
IV.4.3) |
Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare |
|
Data: 08.05.2018 Ora: 16:00 |
IV.4.4) |
Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati |
|
Data prevazuta: 20.04.2018 |
IV.4.5) |
Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare |
|
|
IV.5) |
RECOMPENSE SI JURIU |
IV.5.1) |
Se vor acorda una sau mai multe prime |
|
Nu |
IV.5.2) |
Detalii privind platile catre toti participantii |
IV.5.3) |
Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului |
|
Da |
IV.5.4) |
Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta |
|
Da |
IV.5.5) |
Numele membrilor juriului selectati |
|
1. Presedinte: Arhitect-Ioana Cristian |
|
2. Membru: Arhitect- Mircea Tibuleac |
|
3. Membru: Critic de arta- Marius David |
|
4. 4. Membru: Profesor istorie- Cornel Mihai Maria |
|
5. Membru: Profesor istorie- Cornel Mihai Maria |
|
6. Membru: Viceprimar- Danut Mihai Filip |
|
7. Membru: Director executiv- Cornel Iulian Barbu |
|
8. Membru: Director executiv- Nicolae Valer Radoiu |
|
9. Presedinte de rezerva: Arhitect Ionela Jula |
|
10. Membru: Consilier- Maria Lapadatu |
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
CONCURSUL FACE PARTE DINTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE |
|
Nu |
|
Tip de finantare: Fonduri bugetare |
VI.2) |
ALTE INFORMATII |
|
Solutia castigatoare este cea careia i se acorda punctajul maxim. incheierea contractului de servicii va fi facuta cu castigatorul concursului, prin procedura de achizitie publica- negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare. In cazul in care autoritatea contractanta nu incheie contractul cu castigatorul, din motive care nu îi sunt imputabile, are dreptul sa invite la procedura de achizi?ie concuren?ii clasa?i pe urmatoarele locuri, în ordine descrescatoare. Concuren?ii pot accesa DUAE în vederea completarii la adresa de internet? http://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter |
VI.4) |
DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT |
|
23.03.2018 09:20 |
Comentarii recente